top of page
Untitled design (15).png
שרייני לך את ה-23/6/26 ובואי נצלול לבניית פרסונל ברנד
ופסיכולוגיה צרכנית כמו שלא חשבת עליהם אף פעם


נדבר על איך הקהל שלך מגבש עלייך דעה, איך ערך נתפס נבנה דרך תוכן ופעולות שיווקיות
ואיך לגרום לאנשים לקלוט מי את ומה את שווה, בלי שתצטרכי לצעוק את זה עליהם.


מתי? 23/6/26, יום שלישי, בשעה 10:30  | כמה עולה? חינם
מה צריך לעשות? *לשריין את המקום שלך ולהביא מחברת
*מספר המקומות מוגבל ל-100 והכניסה להרצאה היא על בסיס מקום פנוי.
ככה שכל הקודמת (והמקדימה לעלות לזום) זוכה :)
Untitled design (15).png

סאבלימינל והצל שרו ״את אותי שופטת בלי סיבה״

אבל חיים שלי, אנחנו שופטות כל הזמן וגם אותנו שופטים כל הזמן,

פשוט כי ככה המוח שלנו עובד.

עם כל נקודת חשיפה שלך מול הלקוחה הפוטנציאלית שלך,

היא מגבשת עלייך דעה מסויימת.

היא לא תמיד יודעת להסביר את זה במילים, אבל היא קולטת,

הו הו כמה היא קולטת.

ומה יקרה אם תגידי לה ״שומעת אני מקצוענית״

נראה לך שהיא תאמין?

אין סיכוי!

אמון לא נוצר כשאת אומרת ״אפשר לסמוך עליי״

ומקצועיות לא נתפסת כאמת מוחלטת ברגע שאת אומרת ״אני מקצוענית״

הדברים האלו צריכים להחליק לתוך התודעה של קהל שלך באלגנטיות.

ערך נתפס, שמעת פעם על המושג הזה?

מבלי להכנס להגדרות מורכבות, בשביל זה יש את ויקיפדיה,

ערך נתפס זה כמה הקהל שלך מצליח להבין שאת טובה.

את, והעסק שלך.

כי יכול להיות שאת מקצוענית ברמות.
שיש לך ניסיון, תוצאות, טעם טוב, סטנדרטים,

יכולת לראות מה שאחרות לא רואות... כל השבאנג הזה

אבל את כל זה את לא יכולה להעיד על עצמך,

ולעזאזל כמה אפשר להשתמש

בצילומי מסך של לקוחות כדי להוכיח את זה?

אבל יש לי חדשות טובות וחדשות רעות,

במה את רוצה להתחיל?

ח++דשו+ת+++

ר+ע++ו+ת+

הוספתי לך עוד התלבטות לפני העלאת התוכן הבאה שלך!

כי מעכשיו, רגע לפני שאת מעלה פוסט או סטורי, או שולחת ניוזלטר, אז בנוסף ל- ״זה מספיק מעניין?״

את תשאלי גם: ״מה זה מעביר עליי?״

 

כי כאילו לא היו לנו מספיק דברים לחשוב עליהם לפני שאנחנו לוחצות ״פאבליש״... סורי!

חדשו++ת

ט+ו++ב+ו+++++ת+++

ברגע שאת מבינה איך סאבטקסט עובד, את כבר תחשבי עליו אוטומטית ותדעי להתנסח בצורה כזאת שתעביר את מה שאת רוצה להעביר.

 

את מתחילה לזהות מה כל בחירה שלך משדרת, איזה מסר עובר גם כשלא אמרת אותו ואיך בעזרתו את מעלה את הערך הנתפס שלך.

שרייני לך את ה-23/6/26 ובואי נצלול לבניית פרסונל ברנד ופסיכולוגיה צרכנית כמו שלא חשבת עליהם אף פעם

Untitled design (14).png

ובהרצאה אנחנו הולכות לדבר בדיוק על זה!

אנחנו הולכות לפרק את הדבר החמקמק הזה שנקרא סאבטקסט,

להבין איך אנחנו משתמשות בו בצורה חכמה

כדי להשפיע על הדרך שבה הקהל שלך תופס אותך -

ולהפוך את מה שכבר קיים אצלך לערך שאנשים באמת מצליחים לקלוט.

או בקיצור להאדיר אותך, חיים שלי. אותך ואת העסק שלך.

מבטיחה לא להשתמש במשפטים כמו

״תהיי אותנטית״ או ״תספרי את הסיפור שלך״

כי בואי, כמה אפשר!

 

אנחנו נדבר על מה שקורה מתחת לתוכן שלך.

על הרמזים והראיות שגורמים לקהל שלך להבין מי את,
על הדרך שבה התוכן וההתנהלות שלך יוצרים אמון,
על איך אפשר להעביר מקצועיות, נגישות, אנושיות וכו׳ וכו׳ -

בלי להוציא את אף אחת מהמילים האלה מהפה שלך (או מהידיים שלך)

השתכנעת שזה מה שאת רוצה?

וואי וואי ועוד לא אמרתי לך שזה בחינם!

שרייני לעצמך את הבוקר של יום שלישי, 23/6/26

אנחנו נפגש בשעה 10:30 בזום ובמשך שעה וחצי

אני אלמד אותך את כל מה שאת צריכה לדעת על סאבטקסט!

להרשמה
למי ההרצאה הזאת מתאימה?

והיא פחות בשבילך אם את מחפשת הרצאה של
״תני לי 30 רעיונות לתוכן ואני אסתדר״

זה לא מה שהולך לקרות פה...


אנחנו לא הולכות לדבר על איך למלא את הגאנט בתוכן,
אנחנו הולכות לדבר על איך בונים שם ומותג שהאנשים הנכונים
אשכרה קולטים ו
על איך התוכן שלנו והמעשים שלנו

שותלים עלינו דיעה מסויימת,

וכדאי מאוד שנדע לשלוט בנרטיב הזה במודע.
 

אז מה את אומרת, את בפנים?

מזכירה לך שוב את הפרטים,

יום שלישי, 23/6/26, בשעה 10:30

שלא תגידי ״איי שיט בדיוק יש לי משהו״

מ+++י א+++ני ב+כלל ול+מה ל+++++הקשי+ב+ לי?

נעים מאוד, אני שיר שטיינר, ופסיכולוגיה צרכנית עושה לי את זה ברמות.

לא רק בקטע של ״למה אנשים קונים״ אלא גם בקטע של
למה אני מתחברת לבעלת עסק מסויימת ומתעלמת מאחרת?
למה מישהי יכולה להתפס בעיני כפישית ועל אחרת אני אסמוך בעיניים עצומות?

ב-4 וחצי שנים האחרונות בניתי לעצמי מותג שעצמאיות מכירות, זוכרות ומתחברות אליו בעיקר בזכות הההבנה הזאת - שאנשים קולטים עלינו הרבה יותר ממה שאנחנו אומרות.
ובזכות היכולת שלי לגרום לתוכן, לשפה, לבחירות ולהתנהלות שלי לעבוד ביחד
בצורה כזאת שיוצרת תפיסה מסויימת עלי.
הכל חלק מתוכנית גדולה יותר, להשתלט על העולם כמובן :)

ואת בטח שואלת את עצמך ״למה ההרצאה חינמית?״
קודם כל, כי אני באמת אוהבת לחלוק את הידע שלי.
אין אצלי גייטקיפינג, מי שמכירה יודעת...

 

אם הבנתי משהו, חקרתי אותו לעומק, התנסתי, חזרתי עם תוצאו, וראיתי שזה יכול לעזור לעוד עצמאיות - אני רוצה שזה יצא החוצה.

ודבר שני, כי בהרצאה הזאת אני הולכת לתת לך את הבסיס, את ההבנה ואת צורת החשיבה.

איך להסתכל על התוכן שלך, על הפעולות השיווקיות שלך, על הבחירות שלך

ועל ההתנהלות שלך ולזהות מה כל זה מעביר עלייך.

ואם תוך כדי הרצאה או אחריה, תביני שאת רוצה לצלול הרבה יותר לעומק,

לשלוט בנרטיב ולבנות את התפיסה שלך מחדש -

תהיה לך גם הצעה מיוחדת שתקפה רק לצופות ההרצאה.

אבל קודם?
אני רוצה שתביני איך זה עובד.

יש לי עוד הרבה מה ל+++++ה+ג++++++יד

ואני מנצלת את כל הפיצ׳רים של וויקס ושולחת ניוזלטר מידי פעם (פעם בחודש, בלי נדר)
שאשלח גם לך?

פו+סטים אחרונים מהאינסט+ו++ש+:

איים א+++++ול+ א+ו+ב+ר ד+ה++ פלייס:

1.png
4.png
2.png
3.png

 כל הזכויות שמורות | שיר שטיינר ©
הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות | תנאי שימוש

created with Wix.com, וואי איזה בושות.

bottom of page